Allameh Tabatabayi Cultural and Educational Complex
فرهنگ، هنر، ورزش
دوازدهمین جشنواره موسيقي همساز
آزمون ورودی پایه دهم سال تحصیلی 1403-1402
گزارش اردوی مطالعاتی دانش آموزان پایه دوازدهم - سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱
آزمون ورودی پایه دهم - سال تحصیلی 1402
30 سالگی مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی
برگزاری همایش انتخاب رشته پایه نهم به دهم مجتمع علامه طباطبایی
جلسه توجیهی آزمون ورودی پایه دهم پسرانه - 1401 1402
یازدهمین جشنواره نوازندگی همساز
کسب مدال های ارزشمند نقره جهانی و برنز جهانی در مسابقات المپیاد جهانی فیزیک 2022 سوئیس
کسب 124 رتبه زیر 1000 در کنکور سراسری 1401
رتبهی 6 کنکور تجربی1400 درکشور
16 مدال ارزشمند در المپیادهای علمی کشوری
شیوه نامه دهمین جشنواره نوازندگی همساز
کسب رتبه 6 کنکور سراسری تجربی توسط دانش آموز دبیرستان علامه طباطبایی
کلاسهای مهارت آموزی فرهنگی و هنری
موفقیت های چشمگیر ستارگان علامه در کنکور سراسری 99
معرفی رشته های دانشگاهی توسط دانش آموزان فارغ التحصیل مجتمع علامه طباطبایی
معرفی رشته های پایگاه تابستانی مجتمع علامه طباطبایی
پایگاه تابستانی سال تحصیلی 400- 99 دبیرستان های علامه طباطبایی
برگی دیگر از اتفاقات آموزشی مجتمع علامه طباطبایی در زمان کرونا
تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال 1399
اعلام نتایج آزمون ورودی پایه دهم مجتمع علامه طباطبایی ورودی های مهر 1399
آزمون ورودی مجتمع علامه طباطبایی ورودی های مهر 1399
شبیه سازی آزمون ورودی ، روز جمعه برگزار خواهد شد.
اطلاعیه جلسه توجیهی متقاضیان ثبت نام در پایه دهم پسرانه ورودی های مهر 1399
اطلاعیه جلسه توجیهی متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم و دهم دخترانه ورودی های مهر 1399
کلاسهای فوق برنامه دبستان علامه طباطبایی برگزار می شود
فیلم های تمارین ورزشی، مناسب برای ورزش در خانه
گوشه ای از اتفاقات آموزشی مجتمع علامه طباطبایی از ابتدای پاندومی کرونا
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند، چنین نماند وچنان نیز نخواهد ماند
چگونه در كلاس آنلاين علامه طباطبایی حضور پيدا كنيم؟
نخبه هاي ايران زمين در رويدادي علمي
كسب يك نقره و يك برنز توسط دانشآموز علامه
كسب مدال طلا و رتبه يك توسط دانشآموز مجتمع علامه طباطبايي
رتبه 1 كشوري آرزويي سخت اما دست يافتني
محمد جعفر مستوفي؛ كارآفريني در خدمت علم
خبر
رتبه 1 كشوري آرزويي سخت اما دست يافتني
توسعه انسانها بيش از همه به آموزش و پرورش و تحولات برنامهاي، روشي و كاركردي آن در تربيت انسانهايي بالنده و خود شكوفا وابسته است. توسعه همه جانبه و پايدار، جز با كمك مدارس كارآمد و تحولآفرين امكانپذير نيست. مسئولين مجتمع علامهطباطبايي بر اين باورند که دانشآموزان ثروت اصلي هر جامعه را تشکيل ميدهند. پس براي ارتقاي سطح علمي اين قشر عظيم در جامعه بايد بيانديشيم و بر انديشههايمان صيقل بزنيم تا از کاروان قافله تمدن و فرهنگ عقب نمانيم و با پاسخگويي به نيازهاي آنان از اساس و بنيان فرهنگ، استقلال، مکتب و هويت خويش نيز دفاع کرده و آموزش را با فرهنگ و ارزشهاي مکتب در هم آميخته و از الگوهاي تغييرناپذير اجتناب نماييم و از طرفي با جذب و هضم متغيرها در خود بر توانمنديهايمان بيفزاييم تا انسانسازي، تعهد، پيمان و اصلاح، معني پيدا کرده و انساني جديد براي جامعهاي نوين فراهم آيد. در اين مسير معتقديم، آموزش و پرورش در شكلِ فراگير و رسمي آن، حتي براي چند ساعت آموزش رسمي روزانه در مدرسه، توانايي آن را دارد تا در توسعه علمي و عقلاني افراد يك جامعه مؤثر باشد و با جامِه عمل پوشاندن به كاركردهاي عمده خود ميتواند يكي از سهامداران اصلي تغيير و تحول فرهنگي و اجتماعي جامعه قلمداد شود. به همين جهت پرورش و آموزش دانشآموزاني توانمند همواره يكي از دغدغه هاي مديران مجتمع علامه طباطبايي بوده و آنان در اين راستا هيچگاه از ارائه بهترين كادر آموزشي و امكانات فرهنگي و ورزشي جهت رشد و ارتقاء سطح دانش آموزان دريغ نكردهاند. گواه اين ادعا نيز پرورش دانشآموزان خلاق و نخبهاي است كه هر ساله با به دست آوردن مدال هاي رنگارنگ در عرصه المپيادهاي كشوري و بين المللي و كسب رتبه هاي برتر در دانشگاه هاي مطرح و سرشناس كشوري همواره دانش و سطح علمي خود را در معرض قضاوت جامعه علمي كشور قرار دادهاند. بر آن شديم تا در اين زمينه با «ايزدمهر احمدي نژاد» كه در كنكور سراسري 1398 موفق به كسب رتبه اول در رشته تجربي گرديده و از جمله دانشآموزان موفق و نمونه مجتمع علامه طباطبايي – واحد كارگرشمالي ميباشند گپ و گفتي درباره كنكور و رتبه ايشان در اين ماراتن نفسگير انجام دهيم. هرچند مجتمع علامه سرشار از نمونههايي مانند دانشآموز ايزدمهر است اما باشد تا تجربه اين دانشآموز موفق سرمشق كساني قرار گيرد كه به آيندهاي روشن ميانديشند.
نحوه مطالعه شما در آزمون سراسري و براي دروس مختلف چگونه بود؟
سال دهم و يازدهم سعي كردم فيزيك و رياضي را جلوتر بخوانم كه سال دوازدهم وقت كم نياورم سال آخر چون آن دو درس را خوانده بودم بيشتر زيست خواندم در مورد شيمي هم سعي كردم مسائل اين درس را در سال يازدهم ببندم تا سال آخر وقت داشته باشم بيشتر روي حفظيات درس زيست كار كنم. درس دين و زندگي را هم در ترم دوم سال دوازدهم بستم هر چند قبلاً آن را مرور كرده بودم و پيش زمينه داشتم اما كامل و با دقت نخوانده بودمش. در ادبيات هم هر روز بيشتر روي تست زدن كار ميكردم. حفظيات اين درس را هم در ترم دوم سال دوازدهم بستم. بيشتر كارهاي عربي را در سال يازدهم انجام داده بودم زبان انگليسي را هم در سال آخر در حد كتاب درسي خواندم چون سال قبلتر از كتابهاي كمك آموزشي اين درس استفاده كرده بودم.
پس براي كنكور يك برنامه بلند مدت داشتيد؟
بله از تابستاني كه به پايه دهم رفتم.
از همان موقع هدفگذاري كرديد؟
راستش دو سال اول هدف گذاري خاصي نبود و خيلي به رتبه بالا فكر نميكردم اما سال آخر بود كه هدف خود را تعيين كردم.
فكر ميكردي چه رتبهاي بياوري؟
اظهار نظر در اين مورد كمي سخت است چون من تمام رقيبانم را نمي شناسم.
حدس خودت چه بود؟
حدسم اين بود كه رتبه ام زير 50 شود.
تك رقمي چطور؟
نمي دانم.
انتظار خانواده چه بود؟
هرچند چيزي نمي گفتند اما فكر ميكنم انتظارشان از من بالا بود.
خيلي از دانش آموزان از اذيت شدن خود در سال آخر مي نالند اما جالب است كه شما چنين احساسي نداريد!
بله . چون من تمهيدات خودم را از سال يازدهم چيده بودم و با يك برنامه ريزي دقيق موفق شدم موانع را از سر راه بردارم از اين رو اضطراب و دلهره نداشتم.
روزي چند ساعت درس ميخواندي؟
آن روزهايي كه مدرسه نميرفتم از 8 صبح تا 12 شب. بين اين اوقات يكي دو ساعتي را هم استراحت ميكردم.
روزهاي عادي چطور؟
روز هايي كه مدرسه ميرفتم درس خواندن را از ساعت 4 يا 4:30 شروع ميكردم و تا ساعت 12 شب ادامه ميدادم.
و اين نظم پيوسته بود؟
بله. اصرار زيادي داشتم كه اين نظم از روز اول تا روز آخر يك روال داشته باشد.
در اين بين خسته نمي شدي؟
اواخر سال آخر يك كم حوصلهام سر ميرفت كه با كمي استراحت بهتر مي شدم.
درسهاي مورد علاقهات كدامند؟
در عموميها درس عربي و در اختصاصيها فيزيك را خيلي دوست دارم.
جزو معدود دانشآموزاني هستي كه عربي درس مورد علاقهاش است!
مي خندد....... بله!
چطور به عربي علاقهمند شدي؟
از نظر من عربي نسبت به دروس ديگر قاعدهمندتر است و اگر كسي وقت بگذارد ميتواند درصد بالايي از اين درس را در كنكور تضمين كند. ولي در ديگر دروس عمومي شانس هم دخيل است.
پس عربي را به خاطر درصد بالايي كه ممكن بود در كنكور بزني خيلي دوست داشتي!
بله. اصلاً من با عربي شروع كردم.
عربي را چند درصد زدي؟
تنها يك غلط داشتم.
هفته آخر كنكور چه حال و هوايي داشتي؟
روز آخر فقط مقداري قسمت واژه نامه ادبيات مانده بود كه انجامش دادم.
پس تا لحظه آخر مشغول خواندن بودي؟
بالاخره چند تا مبحث مانده بود كه بايد تكليفشان را روشن ميكردم.
يعني روز آخر هيچ استراحتي نكردي؟
روز آخر ساعت يازده و نيم شب خوابيدم. بر اين باور بودم وقتي تا آخرين فرصت خواندن را ادامه بدهم مطالب در حافظه كوتاه مدتم بهتر مي ماند.
روز كنكور چه ساعتي بيدار شدي؟
اگر بخواهم دقيق بگويم ساعت5.50 دقيقه صبح.
در آن روز استرس نداشتي؟
خودم هم تعجب ميكردم چون انتظار استرس بيشتري داشتم اما كاملاً راحت و ريلكس بودم. حداقل تا زماني كه امتحانات اختصاصي تمام شد همين حالت را داشتم.
وقت كم آوردي؟
در اختصاصي ها اضافه هم آوردم ولي نه در عمومي ها وقت كم نياوردم. همه تست ها را زدم اما دلم مي خواست با خيال راحت تر جواب هايم را مروركنم كه نشد.
در آزمون هاي مدرسه به زود آمدن از سر جلسه مشهور بودي روز كنكور هم همينطور بود؟
تا آنجا كه به ياد دارم تنها يك بار در مدرسه اينطوري شد اما در كنكور هيچ عجله اي نداشتم و راحت سر جايم نشسته بودم.
گفتي تو اختصاصي ها وقت اضافه آوردي در اين وقت اضافه چه كردي؟
محاسباتم را مرور كردم كه اتفاقاً يك خطا پيدا كردم كه درستش كردم.
گفته ميشود يك معلم مثلاً درس رياضي هم اگر بخواهد روزي كنكور دهد خيلي برايش سخت است كه رياضي را 100درصد بزند اما شما وقت اضافه آورديد!
وقت اضافه آوردن از نظر من كار خارق لعادهاي نيست براي همين براي سوال شما جواب خاصي ندارم.
محاسباتت بيشتر ذهني بود؟
بله. محاسبات خيلي از سئوالات را ذهني انجام دادم.
قبلاً در زمينه محاسبات ذهني كار كرده بودي؟
از زمان دبستان اين مهارت در من قوي بود.
ژن خوب داري؟
مي خندد. نظري ندارم.
واقعيت اين است كه محاسبات كار ساده اي نيست. خيليها به عنوان يك معلم نميتوانند رياضي يا فيزيك را در كنكور 100 درصد بزنند. از اين رو وقت اضافه آوردن در محاسبات كنكوري خيلي موضوع طبيعي نيست. خودت فكر مي كني چقدر اين موضوع ژنتيك است و چقدر به مهارت هايي برميگردد كه در دوران تحصيل كسب كردهاي؟
من اينطور فكر مي كنم كه هنوز ثابت نشده چقدر دارا بودن هوش ژنتيكي است و چقدر اين موضوع به مقدار كاري كه از مغز كشيده مي شود بستگي دارد. من هم نمي دانم.
چه چيزي را ذهني حساب كردي و با چه تكنيكي؟
زماني كه فرمول را ميخواستم جايگزين كنم فرمول را نمينوشتم و فقط اعداد را ضرب و تقسيم ميكردم.
دانشآموزان هم سن شما آرزوهايي دارند كه وقتي بزرگ شدند شايد آن آرزوها را فراموش كنند. به عنوان كسي كه رتبه يك كنكور هستي روياهايت براي آينده چيست؟
به باور من بخش بزرگي از اين روياها منوط به تحقق يافتن رتبه مورد نظرم در كنكور بود كه شد اما نميدانم تا آن زمان چه چيزي و چه رويايي قرار است اتفاق بيفتد.
دوست داري در دانشگاه چه رشتهاي بخواني و بعد از اتمام دانشگاه چه خواهي كرد؟
خيلي دوست دارم رشته پزشكي دانشگاه تهران را بخوانم. اما در حال حاضر براي بعد از دانشگاه نظر خاصي ندارم.
تخصص خاصي مورد نظرت هست؟
در رابطه با تخصص بيشتر به چشم و راديولوژي گرايش دارم.
پدر چه شغلي دارند؟
ايشان جراح و فوق تخصص قفسه سينه هستند.
آيا تاثير شغل ايشان است كه شما را به سمت پزشكي سوق داده است؟
در فضايي كه دانشآموزان كشور در آن سير ميكنند اين فضا بيشتر دانش آموزان رشته تجربي را به سمت پزشكي سوق ميدهد. شايد پدرم هم دوست داشتند كه من پزشكي بخوانم اما براي اينكه انتخاب من را مديريت نكنند هيچگاه اين علاقه را به صورت علني به من نگفتند.
در صحبت هايت از علاقه به فيزيك و رياضي گفتي اما هواداران رشته پزشكي بيشتر درس زيستشناسي را ميپسندند؟
خب آن زيست شناسي كه ما در دبيرستان و كنكور مي خوانيم خيلي با آن چه كه در دانشگاه تدريس مي شود متفاوت است. اما من نگفتم كه زيست را دوست ندارم تنها گفتم رياضي و فيزيك را بيشتر دوست دارم.
پس چرا رشتهاي را انتخاب نميكني كه اين دو درس در آن حضور پررنگتري دارند؟
تعداد زيادي از هم كلاسيهاي من در رشته تجربي عاشقانه رياضي و فيزيك را دوست دارند اما دنبال اين بخش از علائق خود نميروند چون آينده چنداني در آن نميبينند.
شما در سال دهم جزو دارندگان شرايط براي حضور در كلاسهاي المپياد بوديد چرا به اين بحث ورود نكرديد؟
تا آن جا كه به ياد دارم من براي شيمي و رياضي امتحان دادم. در مورد درس رياضي نتيجهاش را به ما ندادند چون رشتهام نبود، شيمي را هم خودم نرفتم و ادامه ندادم. اين كه چرا به المپياد ورود پيدا نكردم به اين علت بود كه بر اين باور بودم ريسك المپياد خيلي بالاست. به خود گفتم اگر نتوانم مدال طلا بگيرم عملاً وقت را از دست دادهام و من هم دوست نداشتم روي آيندهام ريسك كنم.
اوقاتي كه درس نميخواندي چه ميكردي؟
روزهايي كه امتحان ميدادم بيشتر خود را آزاد ميگذاشتم. البته كار خاصي هم نميكردم و بيشتر فيلم ميديدم.
به ورزش و يا هنر علاقهاي نداري؟
راستش را بخواهيد از بچگي توجه خاصي به اين دو مقوله نداشتم.
سرگرمي دوران بچگيات چه بود؟
راستش را بخواهيد خيلي از دوران كودكيام خاطرهاي يادم نميآيد. تقريبا از پنجم ابتدايي خاطرات در زهنم هست كه آن روزها نيز بيشتر پازل را براي سرگرمي كودكان انتخاب ميكردند. اين پررنگترين خاطره دوران كودكيام است.
جالب است فكر ميكردم حافظه قوي داري؟
به حافظه چندان ربط ندارد. اگر به موضوعي علاقه نداشته باشم خود به خود از ذهنم حذف ميشود.
گاهي برخي به دليل زياد درس خواندن دچار ياس و دلزدگي مي شوند. آيا شما هم چنين تجربهاي داريد و اگر بلي چه راهكاري براي آن انتخاب كرديد؟
بله. براي من هم اين دوران پيش آمده است تنها كاري كه كردم به آن اهميت ندادم تا خودش برطرف شود.
اين وضعيت در انگيزههاي شما هم تاثير داشت؟
براي من درس خواندن بيشتر حكم وظيفه را دارد تا انگيزه. اين وضعيت تا پايه يازدهم ادامه داشت و در سال آخر رتبه خوب و تك رقمي موجب تقويت انگيزهام شد.
گفته مي شود احتمال آن كه شما يكي از رتبههاي برتر كنكور امسال باشيد زياد است. اين احتمال چقدر در روحيه شما موثر بوده؟
زياد خوشايند نيست چون موجب افزايش توقع اطرافيان از آدم مي شود اما اگر از جنبه مثبت نگاه كنيم موجب تقويت روحيه ام شد و احساس كردم راه درستي را انتخاب كرده ام كه موجب تقويت اين ديدگاه در اطرافيان شده است.
در دبيرستان كارگر شمالي براي خودت رقيبي مي ديدي؟
سال آخر اينقدر درگير درس و زمانبندي بودم كه وقتي براي مشاهده رقبا نداشتم.
چقدر از اين كه مجتمع علامه را براي درس خواندن انتخاب كرديد راضي هستيد؟
گاهي اوقات آدمي تصميمي مي گيرد و بعد از چندي كه به عقب بر مي گردد تا نگاه كند آن تصميم يا فلان انتخاب درست بوده است يا نه! بايد بگويم از اين تصميم كه مدرسه علامه طباطبايي را براي ادامه تحصيلم انتخاب كرده ام راضي هستم.
سال آخر از كدام يك از درسهايت بيشتر لذت بردي؟
زيست، ادبيات و شيمي.
و ا ز بين اين سه درس كدام را بيشتر از همه دوست داري؟
درس ادبيات و معلمش را خيلي دوست داشتم. يكي از دروسي كه خيلي روي آن وقت گذاشتم ادبيات بود. واقعاً اين درس را دوست دارم چون موجب انبساط فكر مي شود.
مهمترين ويژگي شخصيت خود را چه مي دانيد؟
اين كه بعد از كسب موفقيت غرور به سراغ من نميآيد.
رابطهات با اينترنت چطور است؟
به اينترنت علاقه مندم اما گرايشي به شبكه هاي اجتماعي ندارم.
پدر و مادر چه نظري درباره درس خواندن شما دارند؟
آنها هميشه از من حمايت كرده اند اما انتخاب نحوه و شكل درس خواندن را به خودم واگذاركردهاند. فضاي كنكور در خانه ما به رسميت شناخته شده بود.
چه توصيهاي براي دوستاني از پايه دهم تا دوازدهم داري؟
در پايههاي دهم و يازدهم كاري كه خودم كردم و به نظرم خوب ميآيد اين است كه كتاب هايي كه كمتر حفظيات دارد را براي سال دوازدهم گذاشتم.
درسها را بيشتر كنكوري ميخواندي يا تشريحي؟
بيشتر كنكوري ميخواندم.
از خلاصه نويسي هم كمك گرفتي؟
بيشتر براي نكاتي كه يادم مي رفت.
تاثير مشاورانت در زمان بندي درس خواندنت چطور بود؟
خيلي از نكاتي كه مشاوران به من يادآوري كردند برايم مفيد بود.
برايم هميشه سئوال بود كه شما در برخي آزمون ها شركت نميكرديد اما من با معلم هايت كه صحبتكردم ميگفتند شما هميشه درسها را خوانده بودي؟ چطور خودت را محك ميزدي؟
در چند آزموني كه دادم غير از دو مورد نفر اول بودم. به نظرم آمد كه آزمون به انگيزههاي من كمك زيادي نميكند به همين دليل با هماهنگي مشاوران مدرسه در آزمونها شركت نميكردم.
همه مي دانند مجتمع علامه طباطبايي يك برند آموزشي است و همه كساني كه وارد اين مجتمع مي شوند از يك سطح كيفي برخوردار هستند به ويژه در واحد كارگر شمالي يك سطحي را گذرانده اند كه مشغول درس خواندن در آن واحد هستند. به نظرم مقايسه خودت با آنها طوري است كه انگار در يك كنكور كوچك قرار گرفتهاي چطور براي شركت در اين رقابت انگيزه كمي داشتي؟
زماني كه من براي درس خواندن ميگذاشتم خيلي زياد بود. شايد وجود اين فاصله بود كه احساس نياز براي شركت در آزمون دبيرستان را در من كم رنگ ميكرد.
دوستانت سر جلسه امتحان ازت تقلب نمي خواستند؟
سال دوازدهم خير اما در پايههاي دهم و يازدهم خودم به همكلاسيهايم كمك ميكردم.
معدل امتحان نهايي پايه دوازدهم شما چند بود؟
تنها 25 صدم رياضي و 25 صدم فيزيك را غلط داشتم بقيه دروس را 20 گرفتم.
شب هاي امتحان در مقايسه با ساير روزها فرقي برايت داشت؟
در پايه دهم و يازدهم نه زياد اما در پايه دوازدهم خيلي برايم فرق داشت.
براي امتحان نهايي چكار كردي؟
حفظيات را بيشتر مي خواندم و بقيه را هم بلد بودم.
بعد از كنكور دچار خلاء نشدي؟
نه. خودم را سرگرم ميكنم. دوست ندارم چنين اتفاقي برايم بيفتند.
چنين روحيهاي داري كه دانش خودت را در اختيار ديگران قراردهي؟
بله. اگر فرصتش پيش بيايد با كمال ميل اين كار را انجام خواهم داد.
امتحان نهايي و كنكور را چطور مديريت كردي؟
چون از اول براي كنكور ميخواندم براي همين زياد برايم امتحان نهايي آخر سال با ساير امتحانات فرق نميكرد.
غير از كتاب هاي درسي چه مطالعه ديگري داشتي؟
هر كتابي در هر درس كه توسط هر انتشاراتي چاپ ميشد من آن را خواندهام. سال دهم بيشتر تست ميزدم. سال يازدهم و دوازدهم كتابهاي آموزشي هم ميخواندم.
تصميم نداري بعد از كنكور كمي با ورزش كردن يا پرداختن به هنر تفريح كني؟
چرا حتماً. يكي از اتفاقاتي كه خواهد افتاد همين توجه به هنر و ورزش است كه به آن خواهم پرداخت.
تا به حال كتاب غير درسي خواندهاي؟
هميشه از خواندن كتابهاي غيردرسي حوصلهام سر رفته است.
اگر از دور به خودت نگاهكني خودت را تك بُعدي مي بيني يا چند بُعدي؟
(با خنده...) به نظرم تك بُعدي.
چرا نمي خواهي به مهارتهاي غير درسي بپردازي؟
امتحان كردم فعلاً در مورد من جواب نداده.
تشويقها و يا احتمالاً انتقادهاي اطرافيانت چه تاثيري در انتخاب مسيري كه برگزيدهاي داشته است؟
اطرافيان كه اصلاً از درس صحبت نميكردند بيشتر صحبتهاي من با آنها هنوز هم غيردرسي است.
خواهر يا برادر ديگري هم داريد؟
بله. يك خواهر دارم كه پايه دهم است.
شيوه درس خواندن شما براي خواهرت هم الگوست؟
او خيلي از من بازيگوشتر است اما من هر كاري از دستم برآيد برايش انجام خواهمداد.
رشتهاش رياضي است يا تجربي؟
تجربي.
آيا پدر و مادر، خواهر را هم به خواندن رشته تجربي و پزشك شدن ترغيب ميكنند؟
بله.
شكي در پشتكار شما نيست اما اگر از شما بخواهند يك ويژگي ديگر از خودت نام ببري چه ميگويي؟
شايد در كسب رشد و موفقيت در اين راه بتوانم از هوش نام ببرم. هر چند در اين بين خانواده هم خيلي از من حمايت كردهاند.
اگر به عقب برگردي باز هم به علامه ميآمدي؟
بله. من از مسيري كه طي كردهام راضي هستم و اگر به عقب برگردم دوباره همين مسير را انتخاب خواهم كرد.
تلفن های ضروری مجتمع
فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی
دفتر مجتمع :
44833964
ستاد ثبت نام :
44849084
دبيرسـتان كارگـر شمالي - منطقه 6 :
88027403 - 88023502
دبيرسـتان دکتـر فاطمی - منطقه 6 :
88993025 - 88958671
دبيرسـتان واحد آبـشـناسان 1-منطقه 5 :
44813664
دبيرسـتان واحد آموزش پيشرفته - منطقه 5 (Advanced) :
44841948 - 44841947
دبيرستان دخترانه واحــد یوســــفآباد - منــــطقه 6 :
88063673 - 88063672
دبيرستان دخترانه واحــد آبشناسان - منطقه 5 :
44357631 - 44357352
دبستان پسرانه واحد مـــرزداران - منطقه 2:
44225492 - 44225493
دبستان پسرانه واحد آبشناسان - منطقه 5:
44838322 - 44838320
دبستان پسرانه واحد ونــــــك- منطقه 3 :
88773463 - 88675444